Doprava a platba

 doprava-zdarma-geis

Všechny objednávky v hodnotě 1000,- Kč a více směřující do ČR přes GEIS mají poštovné a balné ZDARMA!

doprava-exil-nova

 

platba-exilshop.cz

 


KDY MI BALÍK DORUČÍTE?

Do 24 hodin (následující pracovní den) od potvrzení a odeslání objednávky. Platí pro zboží SKLADEM objednané do 12:00. Jsme opravdu rychlý a věříme, že to oceníte.

doruceni-do-24  

 


MOŽNOSTI DOPRAVY


1. GEIS PARCEL CZ

Proč Geis? Geis má téměr 20 let zkušeností s balíkovou přepravou a patří mezi 3 největší soukromé balíkové dopravce v ČR. Pokud Vám záleží na rychlosti, volte GEIS.

  • Geis doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h do 24 hodin od odeslání
  • Zboží tedy můžete očekávat již následující pracovní den od objednání zboží (objednávky uskutečněné do 12:00).
  • Geis Vám zašle SMS a Email s informací o odesílateli, číslu balíku, termínu doručení i výši případné dobirky (pokud jste už neuhradili zboží předem na účet).
  • Můžete sledovat cestu svého balíku online pomocí webu a v případě potřeby ho můžete přesměrovat na výdejní místo Geis Point (cca 1000 výdejních míst) - poté si můžete zásilku převzít během následujících 14 dnů.
  • Řidič vždy zavolá v den doručení a upřesní dodání balíku.
  • V případě dobírky můžete uhradit částku za balík v hotovosti nebo platební kartou.
  • Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, doručí vám zásilku následující pracovní den
  • Při objednání zboží alespoň v hodnotě 1000 Kč, máte poštovné a balné zdarma (platí pouze pro ČR)!

2. ČESKÁ POŠTA

Doručení zásilky Balíkem do ruky

  • Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30 kg/50 kg* po celé České republice.
  • Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den od podání zásilky.
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email a SMS doručeny informace vč. podacího čísla balíku, kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému české pošty zde
  • Balíky Do ruky jsou doručovány v rámci běžné pochůzky v rozmezí 8 – 16 hodin. V lokalitách s rozšířenou dobou doručování do večerních hodin (Odpolední doručování) jsou zásilky doručovány v rozmezí 15 – 19 hodin, v Praze v rozmezí 15 - 20 hodin. Před doručováním balíku v lokalitách s Odpoledním doručováním je adresát telefonicky kontaktován doručovatelem, který mu upřesní čas příjezdu se zásilkou. Chcete-li, aby Vaše zásilka byla doručována opravdu v odpoledních hodinách, požádejte o Doručování balíku odpolední pochůzkou prostřednictvím internetového formuláře, nejdříve však na základě obdržení avíza o podání zásilky.
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
  • Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny. 

 Doručení zásilky Balíkem na poštu

  • zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty (můžete vybrat z 2700 pošt)
  • o možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem
  • pro zásilku si na poštu bez této vyzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
  • pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo emailovou adresu či tel. číslo
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

3. OSOBNÍ ODBĚR NA VÝDEJNÍM MÍSTĚ V OLOMOUCI

V tomto případě zaplatíte za zboží bankovním převodemNELZE PLATIT V HOTOVOSTI! Zboží si poté vyzvednete osobně v našem výdejním místě po domluvě v Olomouci. Emailem budete informováni, kdy bude zboží připravené.

Adresa: Okružní 1214/7, 77900 Olomouc

Se všemi dotazy, problémy a připomínkami se obracejte na info@exilshop.cz, nebo telefonicky + 420 731 258 552 od 9-17hod. 

  


MOŽNOSTI PLATBY


1.DOBÍRKOU

Nejpoužívanejší způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli (kurýrovi GEIS) nebo na poště. U služby GEIS můžete platit v hotovosti i platební kartou!!!


2.PLATBA BANKOVNÍM PŘEVODEM

Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet  vedený u MBank. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy zásilka dorazí. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce. Mějte prosím na paměti, že dokud neobdržíme platbu, nemůžeme zboží odeslat!

  • bankovním převodem z Vašeho účtu (internetbanking, GSM banking)
  • složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce naší banky přímo na náš účet
  • odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR 

Bankovní spojení :

  • číslo účtu: 670100-2212390329 / 6210 (mBank)  -  IBAN:  CZ46 6210 6701 0022 1239 0329  -  BIC: BREXCZPP
  • Variabilní symbol je zhodný s ID Vaší objednávky, které obdržíte v potvrzovacím emailu. Zaplacené zboží Vám bude připraveno a obratem po obdržení platby na náš účet bude odesláno.